Czy wiesz, że co drugi klient rozczarowany jakością obsługi już nigdy nie wraca?
Co daje Mystery Shopping?
Co nas wyróżnia?
Audyty Tajemniczych Klientów realizujemy kompleksowo i z dochowaniem najwyższych standardów- dysponujemy sprawdzonym zapleczem badawczym i merytorycznym.
oferujemy?
Nasza oferta badawcza pozwoli Twojej firmie
doskonalić jakość obsługi klienta.
- Poprawa jakości obługi
- Większa liczba klientów
- Obiektywna ocena punktów sprzedaży
- Rzetelność realizacji
- Dostęp do wyników w placówkach na bieżąco – online
Co robi Tajemniczy Klient?
Tajemniczy Klient?
Tajemniczy Klient to metoda wykreowana dla pomiarów jakości obsługi klienta. Aktualnie jest to najistotniejszy element przewagi przedsiębiorstwa – konkurencja powoduje, że coraz częściej to właśnie standardy obsługi decydują w walce o klienta. Zbudowanie trwałej, pozytywnej relacji z klientem przekłada się na wzrost sprzedaży – taką więź umożliwia wiele aspektów składających się na standardy obsługi.
Korzystając z naszych usług można śledzić dane przy pomocy panelu administratora, który pozwala na wgląd w wyniki zarówno całościowe, uzyskane przez sieć, jak i w rezultaty dla poszczególnych placówek lub ich grupy. W panelu można także przeglądać kalendarz wizyt – co zwiększa poziom przejrzystości procesu badawczego. Dokumentację z wizyt Mystery Shopping można pobrać w postaci audio, video lub zdjęć, w zależności od zlecenia.
raportowanie/statystyki?
Realizację badania Tajemniczego Klienta wspiera autorski system firmy. Pozwala on na tworzenie kont o zróżnicowanym poziomie dostępu, umożliwia nadzór nad badaniem oraz feedback od ocenianych placówek. Specjalistyczne oprogramowanie umożliwia automatyczne raportowanie dotychczasowych wyników wraz z możliwością eksportowania w postaci zgodnej z MS Office. Forma raportu z badania Mystery Shopping dostosowywana jest do preferencji Klienta.
Panel statystykCennik
Case Study – przykładowe realizacje badania Tajemniczy Klient
Aktualności:
Badania CAWI - nowy standard w analizach rynku
White Label - outsourcing programu do prowadzenia EDM
(FAQ)
Badanie Tajemniczego Klienta pozwala na monitorowanie i weryfikację zachowań pracowników danej firmy wg określonego scenariusza. Badanie to zawsze odbywa się w miejscu działania firmy, gdzie ankieter symuluje zachowania potencjalnego klienta, a po wizycie w zakładzie odnotowuje swoje spostrzeżenia w formie papierowego kwestionariusza obserwacji lub za pomocą urządzenia ICT umożliwiającego ten zapis. Przy zapisie elektronicznym możliwe jest spisywanie uwag w trakcie prowadzenia badania oraz opcja rejestrowania jego przebiegu za pomocą fotografii lub nagrań video.
Najbardziej uniwersalnym sposobem weryfikacji dostarczanych przez audytora obserwacji są paragony lub faktury z miejsca badania. W przypadku korzystania z urządzenia ICT możliwe jest przesyłanie dokumentacji (zdjęciowej, video) w formie elektronicznych załączników.