Efekty biznesowe
Jakie korzyści oferujemy?
- określenie poziomu zadowolenia klientów z m.in. dostępnej oferty, sposobu obsługi czy procesu komunikacji marketingowej;
- ustalenie stopnia lojalności klientów wobec firmy i jej konkurentów;
- wypracowanie katalogu oczekiwań klientów, a w tym - porównanie oczekiwań faktycznych z założonymi przez firmę na etapie wypracowania strategii działania oraz wskazanie zalecanych do uwzględnienia na etapie modyfikacji/optymalizacji aktualnej oferty;
- przygotowanie wniosków oraz wynikających z nich rekomendacji, które pozwolą budować efektywną relację klient-firma na każdym etapie procesu sprzedaży.
Etapy badania satysfakcji klientów
Co nas wyróżnia?
- 16 lat doświadczenia
- Rzetelna metodologia oparta na zestawie sprawdzonych wskaźników satysfakcji
- Łączenie metod ilościowych (CAWI, CATI, CAPI, PAPI) i jakościowych (IDI)
- Autorskie oprogramowanie badawcze SurvGoTM
- Stosowanie lustrzanych analiz ocen klientów i opinii pracowników
- Oferta dla klientów biznesowych i publicznych
Jak działamy?
Badania satysfakcji klientów prowadzimy w oparciu o sprawdzony model, wypracowany przez L.L. Berry’ego, V.A. Zeithaml oraz A. Parasuremana. Sposób prowadzenia pomiaru uwzględnia ponadto specyfikę sektora, w której działa zamawiający badanie, a także - jego indywidualne wymagania.
W procesie badawczym pomiaru satysfakcji wykorzystujemy analizę opartą na metodzie SERVQUAL oraz posiłkujemy się dostępnymi wskaźnikami satysfakcji i lojalności konsumencki: Net Promotion Score (NPS), Client Satisfaction Index (CSI), Customer Effort Score (CES) i European Performance Satisfaction Indeks (EPSI).
Czytaj więcejOprogramowanie do ankietyzacji online
Poziom satysfakcji bywa zmienny w czasie - warto zatem jego pomiar monitorować w sposób ciągły. Stały monitoring w tym zakresie umożliwia SurvGo - autorskie oprogramowanie do badania satysfakcji klientów. Platforma pozwala na samodzielną realizację pełnego procesu badania - od chwili projektowania narzędzia i założeń pomiaru, przez właściwą realizacje ankietyzacji, aż po analizę danych zebranych w jej toku. Korzystając z systemu do ankietyzacji w łatwiejszy sposób przeprowadzisz badaniach przy jednocześnie niższych kosztach. Oszczędzisz swój czas i pozyskasz niezbędne informacje, umożliwiające zmniejszenie liczby niezadowolonych klientów i budowę przyjaznego wizerunku firmy. Dodatkową zaletą naszej aplikacji jest dostępny moduł statystyk, pozwalający na poznanie wyników w trakcie trwania badania. Dzięki czemu zyskasz możliwość natychmiastowej reakcji na opinię i jeszcze lepszą kontrolę nad przebiegiem badania.
Atutami naszego oprogramowania są m.in.:
- przyjazny interface - zadbaliśmy o jego wysoką intuicyjność i responsywność;
- kreator ankiet obejmujący gotowe szablony i kwestionariusze ankiet;
- możliwość eksportu bazy wyników do formatów XLS, CSV oraz SAV;
- możliwość dynamicznego przeglądu statystyk z realizacji badania;
- automatyzacja procesu analiz rozkładu odpowiedzi;
- możliwość generowania ankiet papierowych- wydruk kwestionariuszy elektronicznych;
- moduł newslettera - obsługa wbudowanego systemu mailingowego.
(FAQ)
Badanie satysfakcji klienta to proces ankietyzacji, dzięki któremu możliwe jest określenie poziomu zadowolenia klientów z dostępnej oferty czy sposobu obsługi, ustalenie stopnia lojalności klientów wobec firmy i jej konkurentów czy nawet określenie ich oczekiwań względem firmy. Przygotowane wnioski z badania pozwolą zbudować efektywną relację klient-firma na każdym etapie procesu sprzedaży.
Etap I - projektowanie badania, Etap II - Realizacja badania satysfakcji klientów, Etap III - Analiza materiału badawczego, Etap IV - Opracowanie raportu wraz z rekomendacjami.