Zastosowanie SurvGo w procesie badania satysfakcji klientów
Wśród podstawowych czynników wpływających na efektywność działania firmy, można wyznaczyć utrzymywanie zadowolenia klientów na odpowiednio wysokim poziomie. Dzięki specjalistycznym narzędziom możliwym jest kontrolowanie poziomu owego zadowolenia poprzez realizację badania satysfakcji klientów. Proces badawczy nakierowany na zbadanie zadowolenia konsumentów, pozwala na wyznaczenie bodźców pozytywnie oddziałujących na klientów, a następnie wzmocnienie ich, przy wyeliminowaniu tych negatywnych.
Na co zwróci uwagę planując badanie?
Jednak, aby taki proces badawczy został rzetelnie przeprowadzony należy najpierw:
- skonkretyzować cel badawczy oraz wybrać te elementy, które będą podlegać badaniu;
- wyznaczyć próbę badawczą i dokonać jej wstępnej charakterystyki;
- wybrać narzędzie, które pozwoli na efektywne przeprowadzenie projektu z uwzględnieniem specyficznych cech próby badawczej.
Przy czym wybierając narzędzie, należy brać pod uwagę takie kwestie, jak między innymi: najlepsza forma kontaktu z klientami z uwzględnieniem ich wieku oraz spodziewanych kompetencji. Dokonując wyboru narzędzia warto dobrać takie, które pozwoli skontaktować się z klientem w odpowiednim czasie, który umożliwi pozyskanie rzetelnych odpowiedzi.
SurvGo jako aplikacja wspierająca proces badawczy
W celu zbadania poziomu satysfakcji klientów, można posłużyć się aplikacją SurvGo, która pozwala projektować oraz realizować badania tego typu. Oprogramowanie to daje szansę na przeprowadzenie innowacyjnego procesu badawczego z wykorzystaniem elektronicznej formy kontaktu z klientem, co stanowi ciekawszą oraz tańszą formę od klasycznych narzędzi typu PAPI. Ponadto SurvGo wyposażony jest w takie modułu, jak:
- moduł gromadzenia danych - zebrane odpowiedzi są odczytywane i zapisywane w chmurze;
- moduł analiz i raportowania – dostęp do bieżących statystyk w postaci tabeli/wykresów, porównywanie wyników badań cyklicznych oraz kontrolowanie poszczególnych wskaźników;
- moduł zarządzania badaniem – zarządzanie kontami użytkowników z nadawaniem im odpowiednich uprawnień, dostęp z poziomu urządzeń mobilnych, śledzenie postępów badania;
- moduł doboru/analizy próby;
- moduł ankietyzacji – możliwość wydruku ankiet, przeprowadzenia badania online i wysyłania powiadomień o badaniu drogą e-mail;
- moduł kreatora – personalizowanie kwestionariuszy, możliwość wykorzystania gotowych kwestionariuszy.
Aplikacja, która wesprze każde badanie
Dzięki wykorzystaniu odpowiednich narzędzi możliwym jest przeprowadzenie skutecznego badania satysfakcji klientów, które dzięki fachowym aplikacjom pozwoli na efektywną realizację postawionego celu. Z wykorzystaniem SurvGo w procesie badawczym zyskuje się możliwość projektowania oraz realizacji kompleksowych badań - zarówno tych jednorazowych, jak i cyklicznych.