×MENU Biostat
baner
mystery-shopping
Nie pozwól sobie na utratę zaufania klientów!
Czy wiesz, że co drugi klient rozczarowany jakością obsługi już nigdy nie wraca?

Co daje Mystery Shopping?

Realizacja badania Tajemniczy Klient podnosi wyniki sprzedaży średnio o 5% już po kwartale od wdrożenia zmian
Przeprowadzając pomiary jakości obsługi w ramach badania Mystery Shopping zmniejszasz o 20% ryzyko utraty Klientów
Zadowolenie z jakości obsługi jest dla 60% klientów jedną z przyczyn lojalności

Co nas wyróżnia?

Audyty Tajemniczych Klientów realizujemy kompleksowo i z dochowaniem najwyższych standardów
- dysponujemy sprawdzonym zapleczem badawczym i merytorycznym.
img
Przygotowujemy ankiety do potrzeb klienta
img
Studio CATI realizuje mystery calling
img
Niska cena
img
Wysoka jakość
img
Ogólnopolska sieć audytorów
img
Autorskie oprogramowanie Mystery Shopping
img
Rzetelne i najefektywniejsze metody
img
Wykorzystujemy wysoko zaawansowany sprzęt
Jakie korzyści
oferujemy?

Nasza oferta badawcza pozwoli Twojej firmie
doskonalić jakość obsługi klienta.

  • Poprawa jakości obługi
  • Większa liczba klientów
  • Obiektywna ocena punktów sprzedaży
  • Rzetelność realizacji
  • Dostęp do wyników w placówkach na bieżąco – online
img

Co robi Tajemniczy Klient?

img
Rozpoznanie placówki
Audytor odwiedza placówkę firmy oraz koncentruje się na zebraniu podstawowych informacji o jej funkcjonowaniu.
img
Rozmowa ze sprzedawcą/Zakupy
Audytor wcielając się w rolę klienta wyraża zainteresowanie ofertą placówki oraz kupuje towary i usługi. W trakcie rozmowy z pracownikami, audytor uzyskuje odpowiednie informacje oraz prowadzi analizę jego zachowania.
img
Raport z przebiegu badania
Po przeprowadzonej wizycie w placówce firmy, następuje przygotowanie raportu, w którym szczegółowej analizie podlegają elementy obsługi klienta oraz inne aspekty zgodne z wytycznymi Zamawiającego.
tajemniczy-klient
Na czym polega badanie
Tajemniczy Klient?

Tajemniczy Klient to metoda wykreowana dla pomiarów jakości obsługi klienta. Aktualnie jest to najistotniejszy element przewagi przedsiębiorstwa – konkurencja powoduje, że coraz częściej to właśnie standardy obsługi decydują w walce o klienta. Zbudowanie trwałej, pozytywnej relacji z klientem przekłada się na wzrost sprzedaży – taką więź umożliwia wiele aspektów składających się na standardy obsługi.

Korzystając z naszych usług można śledzić dane przy pomocy panelu administratora, który pozwala na wgląd w wyniki zarówno całościowe, uzyskane przez sieć, jak i w rezultaty dla poszczególnych placówek lub ich grupy. W panelu można także przeglądać kalendarz wizyt – co zwiększa poziom przejrzystości procesu badawczego. Dokumentację z wizyt Mystery Shopping można pobrać w postaci audio, video lub zdjęć, w zależności od zlecenia.

Jak wygląda
raportowanie/statystyki?

Realizację badania Tajemniczego Klienta wspiera autorski system firmy. Pozwala on na tworzenie kont o zróżnicowanym poziomie dostępu, umożliwia nadzór nad badaniem oraz feedback od ocenianych placówek. Specjalistyczne oprogramowanie umożliwia automatyczne raportowanie dotychczasowych wyników wraz z możliwością eksportowania w postaci zgodnej z MS Office. Forma raportu z badania Mystery Shopping dostosowywana jest do preferencji Klienta.

Panel statystyk
statystyka

Cennik

40-150zł
Wizyta tajemniczego klienta
Umowa roczna, lub na minimum 300 pomiarów
50-200zł
Wizyta tajemniczego klienta
Realizacja ad hoc
50-1500zł
Dostęp do systemu raportowania
Tryb ad hoc
20-50zł
Tajemniczy klient
Tryb telefoniczny/mailowy

Aktualności:

Szczęśliwy klient sposobem na sukces

28.09.2018
Szczęśliwy klient sposobem na sukces   Jakość, wydajność, serwis i niezawodność to terminy, które często są...
Czytaj całość

Zastosowanie aplikacji SurvGo w badaniu satysfakcji klientów

07.06.2018
Nakierowując podejmowane działania na zwiększenie sprzedaży, warto w systematyczny sposób kontrolować poziom...
Czytaj całość

Zaufali nam:

KONTAKT

shape

Biuro Handlowe - Warszawa
Aleje Jerozolimskie 96
Warszawa 00-807

Biuro w Rybniku
ul. Kowalczyka 17
Rybnik 44-206

Monika Kurpanik

dr Monika Kurpanik
Dyrektor ds. Badań
tel:(+48) 666 068 671
badania@biostat.com.pl

`